12 tags od 2014 - červen

Červnová visačka je na první pohled veselá, plná barev, živá ... zkrátka taková už napůl letní. Moc se mi líbila hned, jak jsem jí uviděla.

DSC00308 3.37.51 PM

O pomoc s visačkou jsem tentokrát poprosila Olinku Helge, protože jsem viděla, že má k dispozici motýlky, které Tim pro výrobu visačky použil. A Olinka mi obětavě motýlky natiskla a poslala poštou (ještě jednou, Olinko, moc děkuji :-)). 

Jelikož nemám žádnou masku s hvězdičkama, použila jsem Timovu šablonu Burlap. Efekt je taky moc pěkný. Hraní si s akvarelovými technikami mě baví, takže celá visačka byla jedna velká zábava. A nyní už se můžete pokochat, jak ta má červnová visačka vlastně dopadla :-)





Díky za návštěvu.
Monika

3 komentáře

Děkuji za váš komentář a věřím, že se vám moje inspirace líbila.
Monika

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.